En DW till villhalistan.

on Thursday, June 14, 2012
Jag tycker att armbandsur är en viktig accessoar på både män och kvinnor.
Kanske lite viktigare på män av nån konstig anledning.

Blev tipsad om ett ganska nytt klockmärke som inhandlades som present.

En Daniel Wellington.
Så fort jag såg den var jag såld!
Kärade ner mig i den totalt.


Själva armbandet kan man köpa extra till i lite olika färger och det finns även som läderarmband om man föredrar det.

Men jag tycker att det är tygarmbandet som gör mycket av klockan, jag skulle absolut inte köpa läderbandet, utan hellre lite fler band i olika färgkombos.

Boetten på klockan är ganska platt och stilren, mina tankar går till Gant när jag ser den. (tex. modellen Park Hill)

Jag kommer absolut att springa och köpa en till mig själv också.
Så fruktansvärt snygga är dom!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment