Blir det verkligen bättre säsong tre?

on Wednesday, June 13, 2012
Läser om  att denna säsongens deltagare i "Så mycket bättre" klagar över det hektiska schemat som tv4 har under inspelningsveckan.
Deras dag sätter igång klockan 08.00 och håller på till strax efter midnatt.

Så ser en "Så mycket bättre"-dag ut:

Artisterna vaknar omkring 08.00.
En av aktiviteterna avklaras före lunch, och en efter.
Sedan uppträder artisten antingen under lunchen eller middagen.
Inspelningen är avklarad omkring midnatt.
Jag kan väl tycka att det är ju bara en vecka.
Är våra artister divor?
Har Magnus Uggla blivit en liten surgubbe?

Jag antar att deltagarna vet om upplägget innan de skriver på kontrakt, och om man inte pallar schemat så skulle man kunna säga till Magnus:
-"Det skulle du tänkt på liite tidigare!"
(ett uttalande från Magnus roll i filmen G")

Jag antar väl att inkomsterna från deltagandet gör det hela värt det i slutändan, vissa vill väl bara höras och synas i media lite mer än andra.

Tittade för första gången på deltagarlistan idag.
Dom som deltar i säsong tre är:
Sylvia Vrethammar, Miss Li, Darin, Maja Ivarsson, Olle Ljungström, Magnus Uggla och Pugh Rogefeldt.

En osannolik skara och jag vet inte alls vad man kan förvänta sig.
Jag hoppas att man blir sjukt överraskad och bara slås av häpnad över kombinationen.
Men risken blir nog kanske att jag tittar på första avsnittet, tänker att jag ska ge upp, ger andra avsnittet en chans och sen är det över.
Men det återstår ju att se.

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment