Säger - Hej till livet!

on Monday, July 18, 2011



Tänk dig att du är i en dröm.
En lång, jag menar verkligen jättelång dröm där ingenting egentligen spelar någon roll.

Så har det varit, men nu har jag vaknat!

Jag ser plötsligt färger igen, kan stå och beundra rabatter för att alla blommor är färgkombinerade. Så fruktansvärt fint!
Jag upptäcker människor.

Plockar fram alla vänner.


För plötsligt så hör alla fina vänner av sig och jag har insett att jag är rik.
Rik på människor som jag tycker väldigt mycket om, alla mina vänner, rik på familj som jag älskar, rik på släktingar som jag verkligen tycker om. Rik på "mentala" släktingar som blivit utvalda för att dom är underbara!


Där nere, i det där svarta finns skitsnackarna kvar, energitjuvarna. Dom som man av diverse "måsten" har hållt kvar.



Jag måste ha gjort nånting väldigt bra i mitt förra liv som har det så bra i detta!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment