Paradiset?

on Monday, July 18, 2011
Igår regnade det.
Verkligen spöregnade.


- Vad ska vi göra idag, frågade jag gubben?
- Vi kan väl åka till Media Markt, sa han.
Ok, sagt och gjort, vi satte oss i bilen och åkte till Bäckebol.


När jag hade parkerat och började gå mot Media Markt så ser jag att det ligger en ny butik bredvid.

- Men inte kan det vara.....?
- Är det verkligen...?


Japp!
En megastor affär med garner, mönster, tyger, broderier, virknålar, kantband, spetsar, vliseline mm. mm.
Jag trodde jag hade dött och hamnat i himlen.


Fick nästan andnöd när jag gick in i affären.
Det fanns hylla efter hylla efter hylla efter hylla, med saker jag bara ville köpa. Priserna var hur bra som helst.
Nu handlade jag inte särskilt mycket. Kände att det är bättre att åka hem och planera lite.

Men jag kan garantera att jag åker dit lite längre fram i veckan!

Kolla på placeringen av affären:





Hur bra planerat som helst.


Nu kan alla kvinnor kila in på Stoff&Stil, och gubbarna kan sticka in på Media Markt.
Grattis till den perfekta platsen!


Stoff&Stil har webshop också. Klicka på bilden så kommer ni till den.
Och bor ni i Göteborg så MÅSTE ni bara åka dit!


Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment