Biltvätt och fortfarande "rebell".

on Thursday, July 21, 2011
Idag gjorde vi en "fusktvätt" på bilen.
den var inte ens smutsig innan, men det är något tillfredsställande med att sköta om lilla "Wilma."



Gillar att blåsa av bilen med högtryck
Oftast är det bara gubbar som tvättar bilen. Tänker alltid att deras tanter måste vara ganska så slappa om dom alltid skickar iväg gubbarna när bilen ska tvättas. Kom igen alla tanter, det är ju kul!


En liten instängd vovve satt i baksätet. Men var inte oroliga, hon fick komma ut i luften hon med.
Se så fin lilla Wilma blev. Helt gudomligt ren och blänkande och fin!


Anarkisten i mig finns kvar trots att det var flera decennier sen jag var inne i min "Punkperiod."
Löjligt förbud mot handtvätt tycker jag.
Naturligtvis så handtvättade vi vår lilla Wilma, annars är det ju ingen idé att göra nåt.
Det är väl ungefär såpass mycket rebell jag vågar vara.






Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment