Gbgmamman rekommenderar!

on Sunday, October 30, 2011
I fredags satte jag mig i bilen och åkte till Kungälv.
Skulle hem till en tjej som är nagelteknolog.

Sist jag gjorde naglar var i Mars 2010.
Då var jag väldigt nöjd med resultatet.

Men nu, kära vänner så har jag ju hittat rätt tjej. Nu har jag grymt snygga naglar, för Thereze som  jag var hos i fredags är så himla duktig!

Resultatet går inte ens att jämföra med förra årets darriga försök till vardagslyx.
Såhär var resultatet då:

Gjorde dessa hos en lite äldre dam som tidigare sysslat med porslinsmålning...!

Gjorda av Thereze 20 år.

Snacka om snygga naglar! Köpte även en nagelbandsolja.

 Ord är ju egentligen överflödiga.
Jag är grymt nöjd denna gången.

Gick ut i fredags kväll, och jag fick mycket positiv uppmärksamhet just pga. naglarna. Jättekul!

Det gör så mycket att sköta om sig lite. Det gör gott ända in i själen. Jag har de senaste veckorna hållt på med balsammetoden när det gäller mitt hår. Och det har aldrig varit så välskött som nu.
Vad är balsammetoden undrar du kanske.
Klicka här så får du svaret.

Tillbaka till naglar och till Thereze.
Här hittar du hennes hemsida.
Ska du göra naglar så är det den här tjejen du vill gå till - For sure!

Carpe Diem!

0 comments:

Post a Comment